Virtual Teen Forums
 

Go Back   Virtual Teen Forums > >
Register Blogs FAQ Calendar Mark Forums Read Chat Room

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old January 19th, 2016, 08:17 AM   #21
Adventure boy
Member++
 
Adventure boy's Forum Picture
 
Name: Jed
Join Date: January 12, 2015
Location: Australia
Age: 17
Gender: Male
Blog Entries: 2
Default Re: Condom and foreskin!

Quote:
Originally Posted by hairy palmer View Post
when i jerk off the skin goes up n down over my head n e way so it was the same with the rubber but i did notice the sensitivity on my head ( n ive got a real fucken sensitive head ) wasnt as strong with it on
Hey bro, is your head sensitive like if you fill your foreskin back it hurts or feels uncomfortable ?

Yooo feel free to pm! Love a chat aye
My username is adventure for a reason, I like exploring if you know what I mean. 😉
Adventure boy is offline   Reply With Quote
Old January 19th, 2016, 09:28 AM   #22
hairy palmer
Banned
 
Name: brad
Join Date: January 13, 2016
Location: melbourne
Gender: Male
Default Re: Condom and foreskin!

Quote:
Originally Posted by Adventure boy View Post
Hey bro, is your head sensitive like if you fill your foreskin back it hurts or feels uncomfortable ?
nah man. its feels amazing in a normal jerk/edge sesh but in a rubber its like it pulls the skin too tight n feels like that bit that joins the head 2 the shaft is gunna tear thats y i hardly ever play with rubbers but i spose i gotta get used 2 usin em hey...
hairy palmer is offline   Reply With Quote
Old January 19th, 2016, 09:31 AM   #23
kevinboy
Junior Member
 
Join Date: January 5, 2016
Age: 15
Gender: Male
Default Re: Condom and foreskin!

On health class we got condom and the teacher talked about how to use, she saied we have to pull back the Foreskin
kevinboy is offline   Reply With Quote
Old January 19th, 2016, 09:40 AM   #24
hairy palmer
Banned
 
Name: brad
Join Date: January 13, 2016
Location: melbourne
Gender: Male
Default Re: Condom and foreskin!

Quote:
Originally Posted by Bnncld90 View Post
oh interesting, that's kinda cool, not as sensitive, would maybe last longer
i can last fucken ages n e way without a rubber lol but when ive dun it with 1 on it always seems to get jerked off my cock when i jerk off me cock hehe. thats 1 of the reasons y i dont really like wanking with1.
hairy palmer is offline   Reply With Quote
Old January 19th, 2016, 09:42 AM   #25
Meamo
Member
 
Join Date: December 17, 2014
Age: 20
Gender: Male
Default Re: Condom and foreskin!

Well when I'm hard you can't really see my foreskin, it's not really there. So I just roll it down.

"Your time is limited, so dont waste it living someone elses life"
- Steve Jobs
Meamo is offline   Reply With Quote
Old January 19th, 2016, 10:12 AM   #26
eagle18
Great Poster
 
Join Date: November 23, 2015
Location: france
Gender: Male
Default Re: Condom and foreskin!

Quote:
Originally Posted by hairy palmer View Post
i can last fucken ages n e way without a rubber lol but when ive dun it with 1 on it always seems to get jerked off my cock when i jerk off me cock hehe. thats 1 of the reasons y i dont really like wanking with1.
haha nice man =] yea I can go a long time too, but yea that make sense why u wouldn't use it then. I use one occasionally when I want to switch up from usin my hands lol
eagle18 is offline   Reply With Quote
Old January 19th, 2016, 10:14 AM   #27
hairy palmer
Banned
 
Name: brad
Join Date: January 13, 2016
Location: melbourne
Gender: Male
Default Re: Condom and foreskin!

Quote:
Originally Posted by Bnncld90 View Post
haha nice man =] yea I can go a long time too, but yea that make sense why u wouldn't use it then. I use one occasionally when I want to switch up from usin my hands lol
haha...yeah man I get ya!!! pm me if you want coz ive just hit 100 posts YIPPEE
hairy palmer is offline   Reply With Quote
Old January 20th, 2016, 03:31 AM   #28
Adventure boy
Member++
 
Adventure boy's Forum Picture
 
Name: Jed
Join Date: January 12, 2015
Location: Australia
Age: 17
Gender: Male
Blog Entries: 2
Default Re: Condom and foreskin!

Quote:
Originally Posted by hairy palmer View Post
nah man. its feels amazing in a normal jerk/edge sesh but in a rubber its like it pulls the skin too tight n feels like that bit that joins the head 2 the shaft is gunna tear thats y i hardly ever play with rubbers but i spose i gotta get used 2 usin em hey...

Oh ok thanks for answering btw

Yooo feel free to pm! Love a chat aye
My username is adventure for a reason, I like exploring if you know what I mean. 😉
Adventure boy is offline   Reply With Quote
Old January 22nd, 2016, 03:34 AM   #29
Zakinator
Junior Member+
 
Join Date: December 26, 2015
Location: Western Australia
Gender: Male
Default Re: Condom and foreskin!

Simply pull back the skin!

15 | Curious/Straight | Love a good chat.
Zakinator is offline   Reply With Quote
Old January 25th, 2016, 09:19 PM   #30
chiisaiaoiryu
Member++
 
Join Date: June 8, 2011
Location: Bay Area
Gender: Male
Default Re: Condom and foreskin!

There is no right or wrong way to put on a condom be it on a cut or uncut penis. But for the sake of political correctness, one is supposed to pull the foreskin back first before slipping on a condom. The idea of that is to better prevent the condom from slipping off during sex. If there's only one condom and it slips off during penetrative sex, that kind of puts and end to it if both are gung-ho about safe sex.

Of course, some don't care about whether or not it'd be easier to slip off during sex. Some would just be more cautious during sex, others might just have it as protection and will just continue going once it slips off. Like I said, there's no wrong way to put a condom on an uncut penis. It's all on the person's preference.
chiisaiaoiryu is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 06:45 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright©2000 - 2018
Search Engine Optimisation provided by DragonByte SEO (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright 2004 - 2018, VirtualTeen.org