View Single Post
Old March 14th, 2007, 03:15 PM  
chazzrox2
Member+
 
chazzrox2's Forum Picture
 
Name: Charlie
Join Date: November 12, 2006
Location: UK
Age: 24
Gender: Male
Default Re: survey please answer

YOUR BODY
2. Your Age: 14
3. Str8, gay, or bi?: str8
4. Your penis size: 7''
5. Are you satisfied with your penis size?: yea
6. What would you say average size is?: 5''
7. Amount of Pubic Hair?: enough
8. Are you satisfied with your pubic hair?: yea
9. Do you shave/trim your pubes?: nope
10. Do you consider yourself done with puberty?: erm...i fink so not qwuite sure tho
11. Do you wear boxers or boxer-briefs or what?: boxers

12. SEX
13. Would you show your dick If a lass asked you to?: yep
14. Do you have a Girlfriend?: no
15. Do you want one?: yeah duh!
16. Have you kissed someone?: yes
17. Have you had sex with someone?: no
18. Did you enjoy it?: ---
19. Oral sex?: no
20. Anal sex?: no
21. What other kinds?: none

22. MASTURBATION
23. Do You masturbate?: yes of cours
24. How often?: 1-2 a day
25. Do you orgasm?: yup
26. Do you do it often?: i dont get it? orgasm or masturbate?

27. PORN
28. Do you look at porn?: sometimes
29. If so, what types?: str8 & lesbian
30. Have you ever been caught looking at porn?: no
31. Do you masturbate while looking at porn?: err...duh! yeah

32. PEOPLE AND PLACES
33. Do you take showers or baths?: baths
34. Do you have sleepovers with friends?: yes
35. Do you compare cock sizes to friends?: no...most of em r girls neway
36. Have you been seen naked by family members, by friends?: yea...wen i was like a baby but not since then
37. Have your parents given you the talk yet (scary lol)?: my dad tried but i told im 2 stfu
chazzrox2 is offline