PDA

View Full Version : Head Back


flowerchild
July 28th, 2015, 10:55 AM
I noticed that when i orgasm while masturbating i throw my head back and my mouth opens. I like don't try to make it happen it just does. Does that happen to anyone else?

BlackParadePixie
July 28th, 2015, 06:25 PM
Yeah I'm sure it happens to some people. Masturbating usually will cause your body to do certain involuntary things. Spasms, gasping breaths, arching back, clamping your legs shut...

LITTLEANGEL17
July 28th, 2015, 09:21 PM
I noticed that when i orgasm while masturbating i throw my head back and my mouth opens. I like don't try to make it happen it just does. Does that happen to anyone else?

Yes something similar happens around of the orgasm :)

Daniella98
July 29th, 2015, 05:52 AM
Me too. Its just the reaction I have... with sound

LilLena
July 29th, 2015, 09:26 AM
I also sometimes throw my head back. Usually when it is like really strong.

I can fight to do it but then it does not feel so good.

shamrockgirl02
August 1st, 2015, 06:29 AM
It happens to loads of people, myself included, and those it doesn't happen too probably have some other involuntary bodily response to orgasm

carmen97
August 16th, 2015, 11:51 AM
Me too. Its just the reaction I have... with sound

If I resist it it makes the orgasm a whole lot less enjoyable

ClaireM
August 17th, 2015, 04:21 AM
Me too, I arch my back too.

sweettayla
August 17th, 2015, 08:04 AM
Yep, me too.

maggs
August 17th, 2015, 08:48 AM
Me too, and my girl friends too.
So we can agree this is a common orgasm reaction. :rolleyes:

Claire Asteroid
August 17th, 2015, 11:28 AM
yeah me too and my back arches

Swimmie
August 17th, 2015, 04:15 PM
Yup! Every time! (just confirmed it lol)

Hase
August 18th, 2015, 06:59 AM
yes, me too. Have previously not really paid attention

Cangirl
August 18th, 2015, 01:16 PM
My mouth opens bit but not like a huge O lol My stomach really tenses up and my legs go sorta stiff when I'm climaxing.

KellyNC
August 20th, 2015, 02:54 PM
Yes definitely, the body's natural response to an orgasm can create a lot of involuntary movement and sounds. When I have one I also do the neck/back arch, and mouth opening, along with closing my eyes and curling my toes.

prtygurl
August 20th, 2015, 07:18 PM
Like this? <smile> (Loveland in S Korea)

Jordan99
August 23rd, 2015, 04:30 PM
Yes definitely, the body's natural response to an orgasm can create a lot of involuntary movement and sounds. When I have one I also do the neck/back arch, and mouth opening, along with closing my eyes and curling my toes.

This. And my BF says my eyes roll in the back of my head and that really turns him on.

nicole97
August 23rd, 2015, 05:58 PM
i don't understandWhat she's trying to ask is that when you have an orgasm, does your body sometimes make movements in a way that you can't control.

Hannah98
August 23rd, 2015, 10:49 PM
My back arches, my butt comes up off the bed, my toes curl so hard almost like they're going to break, my eyes roll to the back of my head and I want to scream. Yep, I think most of us have uncontrollable reactions sometimes.

SkyClad33605
September 1st, 2015, 07:14 PM
My legs and stomach shake like crazy, and if it's really strong I buck up and down.

When I'm trying to be quiet I usually have to fight those motions. Everyone is different and involuntary. :)

Laibachd
September 2nd, 2015, 05:53 PM
It always happens to me ^^
My legs and stomach shake like crazy, and if it's really strong I buck up and down.

When I'm trying to be quiet I usually have to fight those motions. Everyone is different and involuntary. :)

Yes, me too!!

Leena_2003
November 17th, 2017, 08:42 PM
Yes, me too. My body shakes a little too.

Dalcourt
November 17th, 2017, 10:23 PM
Please don't bump threads older than two months, this is two years :locked: