PDA

View Full Version : Another one...


Sailor Mars
October 21st, 2015, 05:37 PM
Another shit rap that im writing... Kinda feely

The least that you could do
Was appreciate my care
But you fucking didn't,
Not even acknowledgement
Falling for you, damn
Depression was my consequence
And now I need to find several ways to dull my sense
Cuz I want to feel content,
But you took all my oxygen
And fuck all if this is how I feel for the rest of my life
I just want to feel right
Is it too much to want to see the light?
Cuz I'm done with this fucking darkness
I think I'll need to buy a lamp
I don't care if it's cheap
Cuz I may be broke but I won't be damned

Nightfall_
October 22nd, 2015, 10:34 AM
I don't think its shit. its a really cool rap :D

Sailor Mars
October 24th, 2015, 04:50 PM
I don't think its shit. its a really cool rap :D

lol thanks but nah not really

Kuroshiro
October 24th, 2015, 05:09 PM
Another shit rap that im writing... Kinda feely

The least that you could do
Was appreciate my care
But you fucking didn't,
Not even acknowledgement
Falling for you, damn
Depression was my consequence
And now I need to find several ways to dull my sense
Cuz I want to feel content,
But you took all my oxygen
And fuck all if this is how I feel for the rest of my life
I just want to feel right
Is it too much to want to see the light?
Cuz I'm done with this fucking darkness
I think I'll need to buy a lamp
I don't care if it's cheap
Cuz I may be broke but I won't be damned

I don't really like reading raps since I don't really know how the words would sound while being rapped.

I quite like these lyrics though, well done :)